bentekarlsson

Direktlänk till inlägg 13 juni 2013

BESIDE YOU

Av Bente Karlsson - 13 juni 2013 17:54

Hallåååååå Sjögurkor.
IGÅR så fick jag sommarlov, det var väl kul. Blev dessutom chockad över hur bra mina betyg såg ut, hihi. Har bara F i ett ämne nu, och har sänkt mig i bild & hemkunskap, men annars är mina betyg rätt så bra. :) 

Idag har jag sovit, för det mesta, och ätit. Nu, så sitter jag och laddar ned 5 Seconds of Summer's nya låt " Try hard " som man kan ladda ner GRATIS på deras hemsida! www.5sos.com 

Du kommer dock att få ange din e-post adress och ladda ned den där ifrån. 

Det är många sjuor som anklagat mig för att ha filmat deras framträdande av " final countdown " igår, och de har ju rätt. Alla attackerar mig med meddelanden på Facebook om att jag ska lägga upp den.

För i helvete ja, jag ska lägga upp den om jag inte pratar eller gör några konstiga ljud under inspelningen, annars så läggs den upp, någon dag, om den inte tar för lång tid att lägga upp, vi får se. 

Jaja, bye bye on you guys. 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Bente Karlsson - 31 augusti 2013 19:31

Som ni ser, så har jag bytt bloggportal. Headern skriker ut min nya blogg.    VI SES PÅ ANDRA SIDAN, SJÖGURKOR. ~   Lör 31 Augusti 2013  ...

Av Bente Karlsson - 30 augusti 2013 17:02

Haj! Idag så har jag varit i skolan. Det var ju inte kul. Men något som är kul är bio. ;) jag ska på bio med Sofia, Julia och Lisa och kolla på 1D3D This Is Us. Jaaaaag kommer fangirla som en idiot.    Jag SKA dessutom byta bloggportal till blogg...

Av Bente Karlsson - 29 augusti 2013 16:46


Hej Sjögurkor! =D  Jag hatar skolan, och jag ska skriva en sida om Köttbullen Ingemar som åker på äventyr i kroppen. Det kan ju bli kul.. eller?ANYWAY IDAG, SÅ FYLLER DADDY DIRECTION ÅR. :OOOO  Han är inte någon tonåring längre, idag är han vux...

Av Bente Karlsson - 25 augusti 2013 19:14

Den här låten är så sjukt ap-bra! Det beskriver så många liv, och det beskriver mig ibland när jag inte orkar med något eller om något speciellt har hänt. Det passar in så sjukt bra att det inte är klokt, ni borde ge den en chans, lyssna på den och t...

Av Bente Karlsson - 13 augusti 2013 11:36

Hej sjögurkor. FÖRLÅÅÅÅÅT för att jag har varit så dålig på att blogga. Men det har hänt lite saker och så. eller asså, egentligen inte, men saken är den. Att min dator har haft pms i tre månader eller något och styrplattan suger och vill inte ...

Twitter

Instagram

Mina senaste bilder på Instagram, se till att följa mig!

Senaste Inläggen

Bloggpartner

Arkiv

Muspekare gjord av

http://1dcursors.tumblr.com/signs#1d

Translate my blog!


Ovido - Quiz & Flashcards