bentekarlsson

Alla inlägg under maj 2012

Av Bente Karlsson - 22 maj 2012 20:46

Heeeej!

Idag, så var klassen på mässan. 

Började 8.00 och man skulle åka till mässan och registrera sig där senast 08.45

När vi kom dit fick vi orangea tröjor, fula. men helt okej.

Fanns knappt några snygga killar, bara en, tror jag. :s 

Osså var det en tävling som gick ut på att man skulle bygga en förpackning till ett ägg som skulle släppas ifrån 15 meters höjd och klara sig, vi byggde ett som hette Fåret Shaun(?)

Hållt på med det fåret i några veckor, iaf.

Vi var typ de enda som inte hade någon fallskärm, nästan. Men vårat ägg klarade sig ändå, grymma är vi.

Trodde vi skulle vinna design-tävlingen, men ikke sa nicke. 

Vet flera som var typ, 90 % säkra på att vi skulle vinna.

Men däremot vann Vikkan och Emma hela skiten, deras pris var ; " en heldag på universeum för hela klassen. " kul, när vi redan vart där idag.


Så egentligen spelade ingen roll vem som vann i våran klass, vi tjänade på det ändå.

Han från myror i brallan var där, fick min tröja signerad. ( lololololol ) 

Sedan åkte vi hem, felicia föreslog att gå ned till sjön och sola.

Men så badade vi istället, och Felicia och Rebecca är riktiga jävla badkrukor! 

Bara jag och Sofia som badade hur länge som helst. :)

BRA SOFIA!! 

Anyways, var rätt skönt, rätt kallt i början, så kallt att man skrek. lol. cx

badade i typ, 2-1 timme. 

typ, en o en halv. 


har inget mer o berätta.

har inte fått tillbaka min mac än, berättar när jag får tillbaka den.

Bai bai.

Av Bente Karlsson - 18 maj 2012 20:44

God kväll!

Händer jao? 

Nä men, vad gör ni? 

Sitter vid min brors dator, och bloggar, och tittar på tv.

Idag har jag inte gjort något, sovit, för det mesta.


Min mamma ska kolla upp hur man går till väga när man går upp i rätten när det gäller ensam vårdnad.

Varför? 

Jo ; 

För jag vill inte att min " pappa " ska ha vårdnaden över mig, har aldrig sett honom som min pappa, om jag ska vara helt ärlig.

Känt obehag när jag umgåtts med honom, och nää.. usch. 

Vet inte ens vad han har för intressen.. haha. =P Dessutom vet han ingenting om mig, så ska det ju inte vara. ^^ 

och liksom, jag vill ju också åka till ungern i åttan, och till det behöver man pass, och för att få pass måste man ha med sig båda vårdnadshavarna. Men OM min " pappa " förlorar vårdnaden om mig, så är det bara min mamma som bestämmer över mig, och kan skaffa pass till mig ensam.'

Rätt troligt att han förlorar vårdnaden ändå, jag är tillräckligt gammal att bestämma att han inte ska ha vårdnaden över mig. 

Bara det att jag kanske kommer få sitta i förhör och så.. =P 


NOG OM DET!

Nästa vecka eller veckan efter det, så får vi tillbaka våra mac-datorer, och då kommer jag kunna bjuda på mer ego-pics! 

Hehe, osvosv. 

Det börjar en bra film på sexan om tio minuter, (22.00) , missa den inte! Adam sandler, HIHIIHIH 

DESSUTOM!

HELA VERISIONEN AV IF I DIE TOMORROW ÄR UTE PÅ YOUTUBE NU! IHHIHI


Far east movement ft. Bill Kaulitz - If I die tomorrow. (L)


HEJDÅ! 

Av Bente Karlsson - 14 maj 2012 22:17

Jag behöver INTE ALLS gå upp 06:05 imorgon! =D 

Får skjuts utav min otroligt snälla mamma som fått låna min morbrors bil! 

Vilket blir att jag går upp 06:45 istället! HIHIHIHI taaaack snälla mamma!  

Ni får dessutom ett filmklipp på Rebecca och Felicia, när de dansade. Schhh .....

Klicka HÄR för att komma till det.

Funkar det inte för er.. så funkar det inte. haha. 

Kan ni hitta dom? ;) 

Av Bente Karlsson - 14 maj 2012 21:55

Idag, fick min klass reda på att det går ett rykte i skolan om att vi ska få tillbaka våra mac-datorer. YEAY!!

Hoppas bara det stämmer, och hoppas vi får tillbaka dom snart! 

Vet inte hur länge vi varit utan dom, och skulle behöva min mac i sommar då det kommer komma massa bilder. 

Idag har jag varit i skolan, och efter skolan var det hem fort, käka och iväg igen.

Jag, Sofia och Albin åkte och tittade på när Felicia och Rebecca dansade I/På Lisebergshallen. 

Det var kul, såg en sjukt snygg kille med röd tröja. ;) 

Eller ja, från långt håll var han sjukt snygg. 

Ska även snacka med morsan om att kanske få börja dansa.''

Något ingen har vetat om mig är att jag faktiskt velat dansa sjuuuuuukt länge, och tycker att det är as kul att dansa.

Så .. I might try. :)

anyways, vad har ni gjort idag, förutom skolan? 

God natt! 



Upp 06:05 imorgon medans alla andra går upp typ 7.. 


Av Bente Karlsson - 11 maj 2012 20:37

Sorry för att jag inte har bloggat!

Jo, ni förstår ..

Jag kom inte in på min blogg, för att jag glömt bort mitt lösenord. Så duktig jag är.

Jag skickade ett nytt lösenord till min epost address, men jag orkade inte fixa mitt nya lösenord, förräns nu. :)

I'm back babys!


Anyways, nu ska jag berätta lite om vad som hänt i mitt liv under tiden jag inte bloggat! haha.

För några veckor sedan, skaffade jag, sofia, felicia & julia guldpass, och då gick vi på liseberg, en vecka senare åkte vi med rebecca som också skaffat guldpass. :)

Och typ en vecka efter det, så fick jag meddelande utav min bror på facebook, där han hade skrivit att han kommer hem på torsdag. Självklart blir jag överlycklig, men igår kom han inte hem, antagligen på grund utav inställda flyg i kina, så antingen är han fast i kina eller amsterdam, lol.

När jag och min mamma fyller , ( Jag 18, Mamma 50, ) så ska vi åka utomlands och fira & shit. :-)


Bjuder på lite bilder, mongo bilder och ego osv osv.

Den här bilden nedanför, ( den första. ) målade Sofia på tyskan idag, haha, guuuuuud vad mycket vi skrattade åt oss själva på so;n idag..

         

Twitter

Instagram

Mina senaste bilder på Instagram, se till att följa mig!

Senaste Inläggen

Bloggpartner

Arkiv

Muspekare gjord av

http://1dcursors.tumblr.com/signs#1d

Translate my blog!


Ovido - Quiz & Flashcards