bentekarlsson

Alla inlägg under juli 2012

Av Bente Karlsson - 23 juli 2012 18:27

Heeej, längesen jag bloggade. tycker jag, haha.

IDAG, SÅ ÄR DET EN VÄLDIGT SPECIELL DAG.

..

..

..

Eh, det är one directions födelsedag? <:3 

För 2 år sen bildades världens mest otroliga band, 20:22 ikväll, är det prick 2 år sen. :3 

TACK SIMON COWELL, YOU MADE MY LIFE. 

Idag har jag & Sofia gått runt på stan, och letat kläder. Jag köpte ett par slitna shorts som jag velat ha länge, och jag känner på mig att de kan mycket väl snart gå sönder. :3 

De kostade 300.. <.<

But wth, Yolo. 

Sedan drog vi oss t Liseberg, egentligen skulle vi vart där nu och väntat på att Lotta på Liseberg skulle börjat, men fanns inga biljetter kvar t sittplatser eller något sånt shit, och det var runt 4 timmar kvar tills det skulle börja.

så vi sket i det och åkte hem.

När vi var på Liseberg var det sjukt konstiga killar som gick förbi och kollade på oss, först kollade bara två, sedan kollade hela gruppen som bestod utav 5-6 pers. o_o 

undra om dom snackade skit eller om vi verkligen är så snygga, haha. (; 

Ah juste, vi var inne på Brooklyn och kollade efter 1D tröjor, vi hittade en as snygg.. den kostade 250. :I 

What do you say, Let's take a gitarr and go out and make some money Sofia? hahhaha. c8 

Vad gör ni då? 

     

Av Bente Karlsson - 17 juli 2012 00:24

Taaaack så mycket för den bästa dagen på länge! 

- Vi firade Felicia som blir fjortis på Torsdag. [; 

Hade sjukt kul, tack! 

                         

Nä men oj, lite ego-pics i slutet.

Lev med det.

hehehe. 

Av Bente Karlsson - 11 juli 2012 16:52

Wueueueueue, bara för att jag har tråkigt och bjuder på bilderna.

       

No hate, haha. 

Av Bente Karlsson - 11 juli 2012 14:34

Som vissa kanske vet, så har jag nyligen blivit en Directioner. 

10 Juli 2012 . Hurra!

Har dessutom en liten crush på Niall Horan .. =]

Jag menar, om man tittar på honom, så.. hans ögon, hans allt. man ba ; sojdpfihoehwäfpokåadlsömcjnlh<3<3<3

Blev så glad i morse, trodde Louis & Zayn följde mig på twitter.

Nepp, parodier båda två. haha, NÅGON DAG HÄNDER DET. (=

Niall får stå för bilderna, för att han är onödigt snygg & underbar. =)) 

Andra bilden är dessutom gullig. *w* <3 

It's gotta be you. <3

     

Av Bente Karlsson - 5 juli 2012 19:27

Knyt-kalas med vänner, Vanlig dag, Födelsedag som sjukling, Lotta på Liseberg. Enjoy. 

                                     

Vackra dagar.

hihi. Fick jätte fina presenter som jag inte orkar ta bild på.

Btw,

Felicia, säg till ifall några bilder ska bort ( de du har bikini på. ), I respect that. <.< c: 


Hejdå. 

Av Bente Karlsson - 5 juli 2012 13:17

Hej alla vackra människor.

Det här inlägget kommer ta väldigt lång tid att göra.

varför? jo, med den andra handen håller jag ett papper i mitt ansikte.

Eeh.. varför? jo, jag blöder näsblod. (Y)

kul, detta har förstört hela min dag, redan.

men ska försöka ha kul idag, vi ska fira mig osså ska vi etah mikket gådis oc torta. omnomnomnom.


bjuder på ett par bilder jag tog typ 3 min innan jag fick näsblod.

   

Twitter

Instagram

Mina senaste bilder på Instagram, se till att följa mig!

Senaste Inläggen

Bloggpartner

Arkiv

Muspekare gjord av

http://1dcursors.tumblr.com/signs#1d

Translate my blog!


Ovido - Quiz & Flashcards