bentekarlsson

Alla inlägg under februari 2013

Av Bente Karlsson - 11 februari 2013 11:48

Omg, sjögurkor. take a deep breath.
....

....
jag dejtar Niall horan. 
sch, berätta det inte för någon. ^

Nä men, hej. det var längesen jag bloggade. 
Idag, när jag vaknade, så loggade jag in på min facebook och gissa vad.
DE SKA ÖPPNA EN FKING AFFÄR SOM HETER 1D WORLD I STOCKHOLM OCH NÄR JAG OCH SOFIA SKA DIT DEN ÅTTONDE MAJ SKA JAG FAN HA EN TRÖJA ELLER NÅGOT DÄR IFRÅN JAG BRYR MIG INTE JAG SKA BÖRJA SPARA REDAN EFTER ATT JAG KÖPT PRESENT TILL SOFIA FÖR ANNARS BLIR DET SVÅRT ATT SPARA OCH OMG JAG DÖR FÖR ATT 1D WORLD FINNS BARA I ANDRA LÄNDER MEN NU SKA DET FINNAS I SVERIGE OCKSÅ MEN EN SAK JAG UNDRAR ÄR VARFÖR KAN DE INTE ÖPPNA EN HÄR I GÖTEBORG OCKSÅ? JAG BLIR ARG OCH LEDSEN OKOK, MEN OK, DEN FINNS I STHLM, DET ÄR ALLTID NÅGOT. 
BTW, FICK NYSS REDA PÅ ATT STOCKHOLM ÄR DET FÖRSTA LANDET I EUROPA SOM FÅR 1D WORLD. OMG, FKING HURRA FÖR OSS SVENSKAR, WE RULE. YAY


Inget har hänt i mitt liv, typ. jo, vi har lov nu. hihihihi * over happy *
Vi har även fått något konstigt projekt i bilden, man ska antingen göra en film, en bildfilm, göra en serie eller något annat. 
Jag, Felicia, Rebecca, Sofia, Julia & Elin ska göra två filmer. hihihihi 
Tänker inte berätta om dom för er, men OM dom kommer upp på youtube, så får ni veta. :D eller så kan jag försöka fixa så att ni får se dom ändå. 

Tack för mig, puss och hej. 
   


Twitter

Instagram

Mina senaste bilder på Instagram, se till att följa mig!

Senaste Inläggen

Bloggpartner

Arkiv

Muspekare gjord av

http://1dcursors.tumblr.com/signs#1d

Translate my blog!


Ovido - Quiz & Flashcards