bentekarlsson

Alla inlägg under juni 2012

Av Bente Karlsson - 30 juni 2012 00:39

I just became a fjårtis. ;)

Ont i halsen, Ont i huvudet & svimfärdig. <333 allt detta på min födelsedag.

Blir väl fira födelsedagen nästa år på ett sjukhus, haha .. 

OCH NU ska jag bjuda på en bild som jag skäms över. but heeyy, I just became a fjortis? ;)

Obesvera att denna bilden bara är för kul & ironi, jag ser i vanliga fall INTE ut såhär. 

Elaka kommentarer om bilden uppskattas ej och detta är bara tillfälligt, och kul.

 

TOLD YOU I WAS ASHAMED OF THIS PHOTO. 

men mange bjuder på den. ahahha 

Av Bente Karlsson - 29 juni 2012 02:13

så jävla stolt över att vara en alien.

TOKIO HOTEL FAN ARMY , WON 3 YEARS IN ROW. 

HURRA!!


En dag kvar. 

Av Bente Karlsson - 27 juni 2012 21:37

Allting är från antingen Ginatricot, H&M eller Bikbok. 

Just så yu knåw. 

Allting är i ordning, 

Det som är först, är det jag önskar mig mest.

Det som är längst ned, är det jag önskar mig minst. :)

I'M GONNA BE A FJÅRTIS IN 3 DAYS

   

 

               

Av Bente Karlsson - 22 juni 2012 13:30

Glad midsommar!

Haha, det var en toppen-dag igår! / Förutom att jag städade röven av mig.. 

Men efter städningen, messade min syster och frågade ifall jag ville bada och gå på street race. ;D 

Det ville jag, sjukt kul var det med.

När vi badade såg vi en sjuuuukt äcklig fet spindel. ;ss

seriöst, jag har spindelfobi, och jag har ALDRIG NÅGONSIN sett äckligare eller större spindel. 

Sedan sprang den ut på vattnet, den fking sprang på vattnet. Bokstavligtalat.

Efter det, åkte vi med två andra till bergsjödalen, och kollade på massa bilar.

Hah, fan vad det luktade bränt osv. :ss 

Men annars var det kul.

Fick dessutom en efter längtad keps av Carro/Seth, blå är den. ;D

34 :- i Indien, äkta. Kostar 450 :- här.

Suck on that bitches. 

   

Bente got swag.

Ska kolla ifall jag har några bra bilder från street racet, isåfall bjuder jag nog på dom någon dag här framöver.

Glad midsommar! 

Av Bente Karlsson - 15 juni 2012 19:27

Try to kiss me (white & nerdy.) Hhahahah, nä men.

Hurra, första dagen på sommarlovet idag! 
Har latat mig hela dagen, och käkat mig tjock.
Haha, nä. har knappt ätit något. Nudlar & Kina-mat.
Haha, dör. Nudlar är ju också kinesiskt. håhå, så har tekniskt sätt bara ätit kinesisk mat idag.
Nihao.

Sitter och kollar på trean. 22:55 på femman kommer det en sjukt bra film.
Har dock bara sett början utav filmen.
Men det handlar om en flicka som ska sitta barnvakt, och så är det någon som ringer hela tiden.
Det hon inte vet är att de samtalen kommer inne från huset. hihihihi.
Ska bli kul att titta på.

Har ingen bild att bjuda på.
eller jo, en som felicia tog på mig.
när man studerar den, ser jag sjuk ut, men om man tittar snabbt, ser jag okej ut.
Så titta bara snabbt, sedan blundar ni ..

Eat a homeless Mexican boy and tell me if he's spicy.    

Av Bente Karlsson - 14 juni 2012 22:06

                       

DEN SISTA BILDEN PÅ MATEN FRÅN JENSENS BLEV INTE KLOK.

men kände för att bjuda er på något..

hahahahaha, " bjuda er på något. " cx 

Nacho chips o shit. åhåh. 

SOMMARLOV, HERE I COME ! 

 
Av Bente Karlsson - 13 juni 2012 14:47

Heeeej bloggen.


Tog inga bilder på fotbollsturneringen i Måndags, det regnade och shit, så orkade inte.


Igår var det Tisdag, och det skulle varit klassens dag. Men istället fick vi komp-ledigt. 

(Komp-ledigt?) 

Jo, jag går ju som sagt i musikklass och med tanke på att vi har mycket längre skoldagar och gör annorlunda saker än vad de andra klasserna gör, ( som att köra i nordstan 17:00. ) , osv, och då får vi ledigt en dag.

Det var gött.


Idag rensade vi ut våra skåp och repade till skolavslutningen.

Fick ihop hela mitt skåp till en påse.

( hade blivit två om vi inte skulle lämnat tillbaka böckerna. ) 

yesyes. 


Imorgon börjar jag halv tre. ( 14:30 )

Men ska vara hos felicia(?) 12:30-12:00 (?????).

Så ska hon fixa mig och shit.(?)

ahhahahah massa frågetecken.


NI KOMMER NOG FÅ MASSA KORT PÅ SKOLAVSLUTNINGEN, HIIHI PUSS O BAJS PÅ ER. 

Twitter

Instagram

Mina senaste bilder på Instagram, se till att följa mig!

Senaste Inläggen

Bloggpartner

Arkiv

Muspekare gjord av

http://1dcursors.tumblr.com/signs#1d

Translate my blog!


Ovido - Quiz & Flashcards