bentekarlsson

Alla inlägg under november 2012

Av Bente Karlsson - 22 november 2012 17:02

Tagga inför rock konserten ikväll! 

Inte säker på om någon kommer att filma, men ifall någon gör det, så dyker den upp här om några dagar! 

Så länge får ni en fin duckface - emo bild på mig & rockiga Sofia. c:

 

Av Bente Karlsson - 13 november 2012 17:34

Heeej, känner mig julig. 

Dricker julmust, das ist mucho gut. (y)

Har typ, kommit hem från skolan, kom hem för typ.. 40 minuter sen. Hade egentligen slutat 14:20 ifall vi inte hade haft omprov. ( hata omprov. ) , gjorde omprov i matte, och jag suger. Jag kommer få F i matte och kommer misslyckas i skolan och kommer sluta med att jag inte ens kommer kunna få jobb som städerska för att man kommer behöva ha universitets utbildning för att kunna städa tillslut. 


Nog om det vi alla hatar mest.

Vad gör ni?

Har inte gjort något speciellt. 

Av Bente Karlsson - 10 november 2012 13:52

Kolla på den här videon, seriöst, asg.

Av Bente Karlsson - 7 november 2012 18:30

Ich hatar deutch, för tillfället. asså, jag suger. men jag försöker. 
Fast har kommit på att jag kanske inte suger ändå, bara jag pluggar... :) 

Har ni hört de nya Take Me Home låtarna? dom släppte dom på Itunes den femte, tror jag. fast dom finns inte tillgängliga att lyssna på längre, tror jag. :) Men fixade dom till min mobil ändå, hurra! 

Ni borde verkligen lyssna på dom, och om du inte är ett one direction fan, lyssna iallafall på en. de är helt annorlunda. Sjukt bra. 
Sitter som sagt och " pluggar " , tänkte bara blogga lite först. :) Bra pluggmusik, 1D <3

 

Av Bente Karlsson - 2 november 2012 14:51

Mammas födelsedags present + att jag städat lite här hemma, diskat etc. 

Älskar dig mamma, grattis på födelsedagen. <3 

 

Av Bente Karlsson - 2 november 2012 10:59

Gissa vad sjögurkor?

..

..

...

....

JAG SKA PÅ ONE DIRECTIONS KONSERT DEN ÅTTONDE MAJ 2013!!! HIHIHIIHHII OMGOMGOMGOGMG!!! 

Ska bli så jävla kul att få se de jag beundrar mest, med mina vänner. ( eller ja, sofia. ) fast med mina vänner i samma arena, och sedan hela 1DFamily. Synd bara att dom inte har någon signering eller något.. vad jag vet. Hoppas de bokar in det längre fram i tiden. 
Vi fick rätt så bra platser också. Vi sitter i sektion 135 , de orangea platserna i en kurva till vänster. Läktare ett.

( Se bild nedan. ) 

 

Det är ändå jävligt bra platser. Faktiskt, synd bara att vi inte fick dom orangea där nere! but oh well. Huvudsaken är att vi ska få se våra killar, sjukt stolt. HÖHÖHÖ

Okej okej, ska sluta fangirla. Hejdå.

Btw, biljetter, little things videon kommer ut, och de är på x-factor ikväll, kan dagen bli bättre?! 


Av Bente Karlsson - 1 november 2012 17:34

Håhåhå.. gissa vad jag köpte idag?

 


Sofia köpte en likadan. Ser ni vad det är? =] 

Köpte även lite presenter till min morsa som blir 46 imorgon. Älskar dig mamma. <3

Twitter

Instagram

Mina senaste bilder på Instagram, se till att följa mig!

Senaste Inläggen

Bloggpartner

Arkiv

Muspekare gjord av

http://1dcursors.tumblr.com/signs#1d

Translate my blog!


Ovido - Quiz & Flashcards