bentekarlsson

Alla inlägg under april 2012

Av Bente Karlsson - 15 april 2012 18:44


Jag är inte heller perfekt, inte någonstans.

Varken i Utseende eller Personlighet.

Men man får inte klandra sig själv, det finns nästan alltid en andledning till att man blivit så som man blivit.

Detsamma gäller utseende.   

Av Bente Karlsson - 13 april 2012 16:57

Hehe, vet ni vad jag har gjort idag?

..........

Shoppat, igen. OLIKT MIG KAN JAG SÄGA!

Jo men, egentligen skulle jag bara följa med Sofia, för hon skulle köpa en blå kavaj som hon inte hittade. :(

Tycker att det var synd. 

Anyways, och så såg jag en sjukt fin tröja med en örn på! Den kostade 199 :- , och jag hade 150 .. 

Så jag ställde mig och flirtade med han som stod i kassan!

Nä men,

Jag ringde morsan och frågade om hon kunde lägga till 49 :- .. Och hon sa ja!

Så jag & sofia vandrade bort till spårvagnarna och mötte min mamma, hon sträckte fram en 500 lapp .. 

haha, egentligen har mamma inte råd, och jag skulle bara handla för 49 :- för den 500 lappen.

men sen när vi är inne på cubus, hittar Sofia en jätte söt vit spets-klänning.

" Ååh! Kan inte du prova den? den kostar bara 99 ! " 

" Ja, jo, okej då. "

Så jag provade den, OCH DEN VAR JÄTTE SÖT!

Messade mamma och frågade ifall jag fick köpa den, och det fick jag .. :)

Men sen när vi kom fram till kassan kostade den tydligen 299 :- .. -.- 

Aja, tänkte jag. Jag fick handla upp hela 500 lappen sa morsan nyss, då köper jag den! 

Så nu har jag en skolavslutningsklänning, och ett linne till Felicias tjej-middag imorgon! :) 

Köpte ett jätte sött halsband, ( en klocka, silvrig. ) och tre par ringar för 50 :- :)

OCH nu sitter jag här, seriöst.

Jag älskar min mamma mest utav allt, hon är verkligen min hjälte.

( gud vad det lät töntigt, men ändå. ) LOVEUSOMUCHMUUMMYY!!!


Bjuder på gamla bilder på mig, då jag hade långt hår !

Fan, vill ha det igen. :( 

   

Av Bente Karlsson - 12 april 2012 13:54

God förmiddag! 

Vaknade vid tolv , typ. 

Om en liten stund ska jag bege mig ned till affären och köpa comviq kompis, panta & köpa en cola.

Tänkte vara snäll mot mamma lilla.. :) 

Btw, så äääääääääälskar jag min nya mascara! den är sjukt bra, ni skulle sett min min idag när jag sminkade mig.

Ögonfransarna blev så långa som de aldrig blivit förut, jag blev paff. hehehe. Inga klumpar blev det heller.

( Okej jo, tillslut när jag skulle försöka fixa ögonfransarna lite mer. -.- ) 

Äsch då, det ser bra ut iallafall!

Bjuder på mongo bild, fråga inte varför min hand ser ut sådär, den är konstig och jag vet inte varför jag höll den så.

HEHE, mjukis dag. 

 

Av Bente Karlsson - 11 april 2012 21:46

Som sagt var jag och shoppade idag. (: blev rätt nöjd, men gud vad lite man får för 1000 :- ! 

Okej, vi käkade på Jensen böfhaus, också. det var as snyggt inredat, och det är tydligen väldigt populärt!

Alla fyra käkade någon lunch ( som blev till middag, för gud vad mätt man blev! ) för 49 kronor. 

Jag beställde en dricka, och då fick jag betala 34 kronor extra, nåväl tänkte jag, låt gå för den här gången.

Jag måste också få skämma bort mig själv ibland. :) ( okej, jag är rätt bortskämd. x_x ) 

Efter att vi åt där, vandrade vi till lagerhaus och jag köpte en kopp till min morsa som det stod " I love you more than coffee. " haha, och min mamma dricker kaffe hela tiden! 

Köpte en klubba som det stod " puss " , på till henne med.

Sedan kom Felicia på en weirdo idé, åka till Ikea och köpa mjukglass?

Jag var lätt på idén, men becca och sofia var inte lika på, men vi släpade med oss dom iallafall!

Hehe. Men när vi väl kom till Ikea käkade vi något annat.

Kom fan inte ihåg vad det hette. hehe. 

Köpte dricka med, och påfyllning var gratis.. :) 

COOOOOOLA! HEHEHE. 

Vill ni se vad jag har köpt idag?

Självklart vill ni det. c8

Och om ni inte vill det, så får ni se det ändå....

OBS, TJOCKTRÖJAN KOSTADE 249 ! SKREV FEL. 

           

Av Bente Karlsson - 11 april 2012 10:35
Godmorgon bloggen!
Jag har vart vaken rätt länge, vaknade vid halv nio. Hehe
Overexcitedföridagskajagshoppaför1000kronor!
Okej, nej. jag ska inte shoppa upp alla mina pengar, det är nog lite omöjligt för min del.. hehe.
Jag ska snart göra frukost tror jag, koka nudlar.
Orkar fan inte äta macka dag ut och dag in. Dessutom är det påsklov!
På lördag ska vi till Felicia, hon ska ha tjej-middag. ;D
Dessutom går jag runt och tänker på det ryktet som tydligen går om mig i skolan.
- Felicia, nej. det är inte sant.
Blir bara så jävla förbannad på detta.
Är inte van vid att ha rykten spridandes om mig, och när jag väl får det kan jag inte släppa dom.
Varför gör ni så mot mig?

Anyways, orkar inte sitta och vara sur. haha.
Bjuder på några bilder. c:
'
                  
Av Bente Karlsson - 8 april 2012 14:40

Vad tycker ni om min nya header? 


Av Bente Karlsson - 8 april 2012 14:05

Can I get down on you? :$

 

Av Bente Karlsson - 8 april 2012 13:13

God förmiddag!

Idag vaknade jag vid 10:20, sov ganska gott inatt. 

Kollade även på Harry Potter och Halvblodsprinsen. Trodde fan inte att det var Snape som var halvblodsprinsen! Haha

Idag blir det väl antagligen ta det lugnt, kanske städa mitt rum. Vi får se! 

Funderar även på en ny header, jag vet inte varför. Men den jag har nu känns så oprofessionell. 

Dessutom är jag sjukt nöjd med att blogga på den här bloggportalen! 

Inte alls som devote och så mycket bättre.

Har ingen bild att bjuda på, men men. 

Ha en fortsatt trevlig dag, slänger väl in ett till blogginlägg senare.

Twitter

Instagram

Mina senaste bilder på Instagram, se till att följa mig!

Senaste Inläggen

Bloggpartner

Arkiv

Muspekare gjord av

http://1dcursors.tumblr.com/signs#1d

Translate my blog!


Ovido - Quiz & Flashcards