bentekarlsson

Alla inlägg under oktober 2012

Av Bente Karlsson - 30 oktober 2012 13:44

Har ni hört Little Things?
JAG DÖÖÖÖÖR. så bra, det bästa de någonsin gjort. ( tekniskt sätt, ed sheeran, fast ändå 1D ) . Men ja.
Tack ed & 1d för att ni ger mig panik attacker. <3 

Btw, har ni hört att de släpper biljetter till konserten den 8onde maj 2013 på fredag? (november, 2.) 
Jag och Sofia ska åka, no matter what. Med tanke på att vi inte ska till x-factor saken (somviskulletillinnanvibaraficktagpå2biljetter) , så tycker jag att vi kan få gå på den här konserten. :) 
Mycket bättre, ifall ni frågar mig.
Sjukt billiga biljetter med. 750 :- för bästa plats. 

Hejdå. 

Lyssna på låten även om du inte gillar One Direction, lovar dig, du kommer tycka att den är bra. LITE IAF. 

Av Bente Karlsson - 28 oktober 2012 20:19

Hej sjögurkor! inte bloggat på ett tag, men ni har väl inte dött? 
Tycker ni om min nya header?
Moustache. ^~^ 
Anyways, imorgon ( om några timmar. ) ska jag gå upp halv sex. 
BUT WHAAAII? 
yäs, becöse ajm gåna mit a cåple of fränds at 06:15.
Varför? ;S ; 

Jo. jag, sofia, felicia, rebecca, veronika, julia & elin ska hem till elin på HP maraton. 8D 

Harry potter, för att ni ska förstå.
Ska se på alla filmerna, vilket blir runt 20 timmar vilket betyder att vi kommer dygna. :D 

Några utav oss iaf. jag, felicia, elin, och veronika tror jag(?)

Ni ba ; k

Nä men. fu om ni inte tycker min blogg är intressant, ok

Bra.

Har dessutom fått medicin för min jävla hor astma. det är bra det. 
Dessutom så är det premiär för Little Things av ONE DIRECTION IMORGON'!! (29 OKT) , KL 9. EXCITED SOM FAN, VILKA SKA LYSSNA PÅ PREMIÄREN? 

SEDAN KAN JAG VÄL BJUDA PÅ EGO PICS. 

       

Av Bente Karlsson - 18 oktober 2012 19:10

Jag är sjuk igen.
Livet suger, hejdå. 
   

Av Bente Karlsson - 6 oktober 2012 21:18

Hej på er sjögurkor.~ 

Idag, så har jag väl passat barn.

Varit på barnpalatset med dom. Det var la helt okej. 
Sedan tittade jag på film med dom, japp.
Nu sitter jag och tittar på Pensionärsjävlar USA. rätt så kul, fast jag vet inte. jag hänger inte med alls.
By the way.. 

ÄVEN min HALS har blivit svullen nu, samtidigt som det är svullet nedanför nyckelbenet och så. /: 
Morsan ska ringa vårdcentralen på måndag och boka tid för ett allergi test. ( För vi ringde sjukvårdsupplysningen och de trodde att jag var allergisk mot något. ) 
Men vadfan är det jag kan vara allergisk mot då? 
That's a good question. 
Känns verkligen inte som om jag kan andas, och kan knappt svälja mitt egna saliv utan att jag får typ, panik.. 
Så dricka & äta är ju ett ganska stort problem. Men måste man så måste man.. 
Blir det värre åker vi upp akut igen! HURRA FÖR MIN KROPP, HURRA FÖR MÄNNISKAN OCH LIVET!

Man lever ju bara en gång. 'cause FUCK LIFE. yolo. 
Hejdå. 

Av Bente Karlsson - 1 oktober 2012 21:59

Tja alla måsar. 
Vad har ni gjort idag? 
Jag har varit i skolan, det har väl varit helt okej. 
Jag ska snart ta en Ipren, för jag har svårt för att andas igen. Det är hemskt. 
IALLAFALL! 
Har nyss pluggat SO. Inte riktigt klar än.. men jag orkar inte mer. 
Dessutom hade vi inte alls uppspelning idag, eller någon läxa till ensemblen. 
Och vi har tydligen inte prov på judendomen imorgon. HURRA! BENTE'S BACK ON TRACK! 
Dessutom, kalla mig efterbliven, men seriöst. 
idag, var det första gången jag lyssnade på Little Mix
:.

DOM ÄR SJUKT FÖR JÄVLA AWESOME!!! 
Seriöst, Wings & DNA. omgomgomgomgomg dör. I just became a mixer too. 
MEN DIRECTIONER FÖR DET MESTA. men en mixer med. är det så fansen kallar sig? 
Veenneee. whatever. 
Och dessutom, kanske vi får åka upp till sjukhuset igen om svullnaden inte lägger sig och om iprenen inte hjälper. ( Vilket de för tillfället inte gör, tror jag. ) 
Osså får dom ge mig något starkare, annars fking dör dom. för jag pallar inte gå runt och se ut som om att jag har kol och snart kommer dö. 
'CAUSE LET'S GET SOME, AND LIVE WHILE WE'RE YOUNG. 
Japp. 
Och det här är ingen jävla ångest skit, så det kan dom ju släppa. 
Man blir inte svullen i bröstkorgen pga ångest, eller? 
 

Twitter

Instagram

Mina senaste bilder på Instagram, se till att följa mig!

Senaste Inläggen

Bloggpartner

Arkiv

Muspekare gjord av

http://1dcursors.tumblr.com/signs#1d

Translate my blog!


Ovido - Quiz & Flashcards