bentekarlsson

Alla inlägg under juni 2013

Av Bente Karlsson - 30 juni 2013 11:05

Lilla jaaag blir 15 idag. 

party all night long

wohoho


vi får se ifall jag uppdaterar bloggen senare med bilder från idag. kanske bara kanske. 

höhöhö, hejdå. 

Av Bente Karlsson - 28 juni 2013 14:24

Jaaaag ska till vara med sofia och becca.

Vi ses någon dag.

Pospos

Av Bente Karlsson - 26 juni 2013 21:40

Av Bente Karlsson - 24 juni 2013 21:24

Hej alla fina sjögurkor som sitter och surfar vid datorn och som kollat på min blogg.  

HIHI

idag

så var jag på sommarskolan. det var inte kul, men det var ändå chill. Men asså

JAG & BECCA GJORDE ETT HELT KAPITEL MED PROCENT, OCH BRÅK, OCH VI HADE EN FRÅGA OM FACIT, OCH FACIT HADE FEL VILKET RESULTERAR I ATT VI INTE HADE EN ENDA FRÅGA OCH VI KLARADE PROCENT OCH BRÅK UTAN NÅGRA PROBLEM OCH OH MY GOD IT FEELS LIKE HEAVEN.

jag känner mig jätte smart. ( jk ) men ni förstår, när man inte förstår någonting i matte, och sedan ÄNTLIGEN förstår, då är det ett mirakel. 


Btw, så färgade jag mitt hår blondt idag, det blev konstigt.

ARE YOU CHOCKADE


Av Bente Karlsson - 23 juni 2013 12:36

Nu ska jag skriva om något tragiskt, sjögurkor.

Fast det rör väl inte er, egentligen. Eller, om ni är ett Demi Lovato fan, så rör det här väl er, I GUESS.

Iallafall.


Igår/Inatt/Idag/igår kväll/igår dag/idag morgon, dog Demis pappa Patrick. 
Blev rätt chockad när jag vaknar upp och ser status uppdateringar på facebook om att Demis pappa har dött. 

Måste säga att hon inte förtjänar det, hon har gått igenom så mycket, och det kommer till en viss gräns då man inte klarar mer. Hon förtjänar något mer, visst. Hon har gått och blivit världskänd och fått massa fans och är jätte rik osvosv, men det räcker inte. Jag tror att hon behöver något mer, något mycket större, som egentligen kan vara något pytte litet. 
Då pratar jag inte om saker eller något sådant, utan någon kul händelse eller något sånt där va. 

Nu låter jag som värsta psykologen som är helt dum i huvudet, men skitsamma. 


Jag vill bara visa att jag stödjer Demi, she's a warrior.
Emil, vi sörjer även för dig nu. gråt inte för mycket. (jk) 

#DemiLovato

#RIPPatrick

Av Bente Karlsson - 21 juni 2013 15:18

 

Glad midsommar folks. #egopic #midsmomar

Av Bente Karlsson - 19 juni 2013 18:37

Oh mi godd pliz fulow mi neil me luv u so much

En snäll tjej dma mig till niall på twitter. Nu hoppas jag att han ser det och blir förälskad i mig o följer mig och sedan stalkar mig.

Av Bente Karlsson - 19 juni 2013 17:48

Jag är med och tävlar, var med och vinn din personliga almanacka som du får designa helt själv! Det enda du behöver göra är att gå in på www.emileks.blogg.se och läs igenom tävlarvillkoren.

Lycka till!

Twitter

Instagram

Mina senaste bilder på Instagram, se till att följa mig!

Senaste Inläggen

Bloggpartner

Arkiv

Muspekare gjord av

http://1dcursors.tumblr.com/signs#1d

Translate my blog!


Ovido - Quiz & Flashcards