bentekarlsson

Alla inlägg under april 2013

Av Bente Karlsson - 29 april 2013 16:23

On my way h0m3 bitcheeeeeeeeeezzzzzzz

Av Bente Karlsson - 28 april 2013 14:53

Sjögurkor
Tänkte berätta för er om en idé jag har och om en sida jag besöker nästan varje dag i jakt på min föda.

Först, ska jag berätta om sidan där jag hittar min föda. 

Den otroligt roliga och braiga sidan heter då; www.wattpad.com

Den sidan innehåller en massa " böcker " som man kan läsa online och registera sig på. Där får man gärna starta en egen berättelse och tjäna läsare och röster.


Say whaaat?

Jajo men, jag älskar ju att läsa. Läsa är min mat. 

MEN ANYWHO

To the point

Jag hade tänkt starta en egen berättelse där igen, för 378onde gången, och faktiskt försöka göra klart den inom ett år eller sex månader.

(kommer inte funka, tror jag.) 

Men saken är den att, om NI gillar att läsa och dessutom på engelska så är ni välkomna till att följa min berättelse.

Som kommer upp... någon gång.

Har jag inga läsare vill jag inte fortsätta, tror att det är det som fått mig att sluta skriva.

Vissa av er vet att jag ofta skrev Fan Fics om min förra kändis-crush " Tom Kaulitz " på dayviews. Men det gör jag inte längre. 

Jag tycker det är otroligt kul att läsa och skriva, men skriva blir aldrig av.


 

" So far away, yet so close " är titeln på min kommande berättelse. 
Tänkte berätta lite om den och se ifall den kanske skulle intressera er. c: 


Skye Hemmings är en vanlig tjej, en helt vanlig tonårstjej med vänner inklusive en bästa vän. 
Hon har en familj, en mamma, en styv-pappa och en äldre bror. Tillsammans med sin familj bor hon i Detroit, Michigans största stad. Långt västerut i Kalifornien bor en inte så normal kille, Liam Johansen. Liam Johansen är en ensam college kille på 19 år men endast ett fåtal vänner och med sin lilla syster. Skye & Liam träffas på Tumblr, där Liam uttrycker sina åsikter om livet och en massa annat. 
Dessa två får snabbt upp en vänskap, och snart blir det något mer. 

Ända problemet är att de bor flera mil ifrån varandra, Kommer de klara av att vara vänner utan att kunna träffas?


Well, there you have it peps. 


I SHALL GO NOW, 1 VECKA OCH 3 DAGAR KVAR. JAG LÄNGTAR SOM FAN.

TACK OCH HEJ, SJÖGURKEPASTEJ. 

Av Bente Karlsson - 24 april 2013 20:21

sjögurkor

det 

är

fakking

2

veckor

kvar

14

jävla

dagar.

 

HOLY FUCKING SHIT, OM EXAKT 2 VECKOR STÅR JAG INNE PÅ FRIENDS ARENA OCH KOLLAR PÅ ONE DIRECTION.

Kan inte tro det, nyss var det typ, 160 dagar. Kommer ihåg dagen då Sofia köade till att köpa biljetterna och att vi fick hyffsat bra platser. holy shiiiiit. 


ANYWHO

Idag, så har jag varit i skolan.

Igår, var jag också i skolan.

Och ända sedan någon dag sedan, så har Justin Bieber varit här i Sverige.


Och nu ska jag göra något klart för er, nej. jag är INGEN belieber.

Bara för att jag gillar hans musik, och vissa bilder på facebook och tycker synd om honom när vissa saker händer honom gör det mig inte till något fan. Visst, jag har inget emot hans fans men, jag är FORTFARANDE INGET fan


Får massa meddelanden från folk på facebook som frågar ifall jag är en belieber, och sedan skriver dom; " men jag trodde du var en directioner. " ja, jag är en directioner. alltid. men bara för att jag gillar några bilder av en annan artist, betyder det inte att jag automatiskt gått och blivit en belieber, swiftie, smiley, osvosv vad alla fandomar nu än heter.


På tal om fandom..


Emil hade inte någon aning om vad en fandom var, eller hade du Emil? ;D 


HEEEJJDÅÅÅÅÅÅ.

Av Bente Karlsson - 19 april 2013 15:14

Yeeees!! Äntligen hittat en praktik plats!

Av Bente Karlsson - 12 april 2013 18:47

Tänkte passa på att skriva om mina vänner. Känner att jag inte gör det särskilt ofta och att man ibland behöver göra det för att visa hur mycket man uppskattar dom. Så det ska jag göra nu, även om jag antagligen sagt detta 358 gånger. But oh well.

Mina vänner, (haha)
Ni är nog ett utav de bästa sakerna som hänt mig. Ni är som min andra familj och ni finns alltid där för mig ifall jag skulle behöva någon att prata med. Jag älskar eran weirdness och awkwardness, för att det är ni. Jag älskar att ni är er själva, det är det inte många som vågar vara. När jag är med er kan jag inte låta bli att le. Och faktum att ni faktiskt accepterar MIG och min awkwardness gör hela saken också. Ni är dom vännerna som ALLTID varit ärliga och accepterande och förstående. Jag skulle göra vad som helst för er, faktiskt. Även om jag skulle riskerat mitt egna liv. Människor sitter säkert och skakar på huvudet och mumlar " mmm yeah right. " men saken är den att jag faktiskt skulle göra det. Älskar er jätte mycket. Tack för att ni finns. *~* ?

Av Bente Karlsson - 8 april 2013 19:50

Sjögurkor.
Om exakt en månad sitter jag i friends arena och hyperventilerar.
Hejdå.

Av Bente Karlsson - 6 april 2013 21:26

Tack till människan som skrev det här!
Det gjorde min dag.

Av Bente Karlsson - 6 april 2013 21:01

Sjöögurkor.
Vet ni hur kul det är att cola flask fäktas med sin bror som sedan säger att man har skills och borde börja fäktas? Haha. As kuuuul. Värsta work out med.
Lyssna på;
Paramore - Still into you
Så bra. Hejdå

Twitter

Instagram

Mina senaste bilder på Instagram, se till att följa mig!

Senaste Inläggen

Bloggpartner

Arkiv

Muspekare gjord av

http://1dcursors.tumblr.com/signs#1d

Translate my blog!


Ovido - Quiz & Flashcards