bentekarlsson

Direktlänk till inlägg 28 april 2013

SO FAR AWAY, YET SO CLOSE

Av Bente Karlsson - 28 april 2013 14:53

Sjögurkor
Tänkte berätta för er om en idé jag har och om en sida jag besöker nästan varje dag i jakt på min föda.

Först, ska jag berätta om sidan där jag hittar min föda. 

Den otroligt roliga och braiga sidan heter då; www.wattpad.com

Den sidan innehåller en massa " böcker " som man kan läsa online och registera sig på. Där får man gärna starta en egen berättelse och tjäna läsare och röster.


Say whaaat?

Jajo men, jag älskar ju att läsa. Läsa är min mat. 

MEN ANYWHO

To the point

Jag hade tänkt starta en egen berättelse där igen, för 378onde gången, och faktiskt försöka göra klart den inom ett år eller sex månader.

(kommer inte funka, tror jag.) 

Men saken är den att, om NI gillar att läsa och dessutom på engelska så är ni välkomna till att följa min berättelse.

Som kommer upp... någon gång.

Har jag inga läsare vill jag inte fortsätta, tror att det är det som fått mig att sluta skriva.

Vissa av er vet att jag ofta skrev Fan Fics om min förra kändis-crush " Tom Kaulitz " på dayviews. Men det gör jag inte längre. 

Jag tycker det är otroligt kul att läsa och skriva, men skriva blir aldrig av.


 

" So far away, yet so close " är titeln på min kommande berättelse. 
Tänkte berätta lite om den och se ifall den kanske skulle intressera er. c: 


Skye Hemmings är en vanlig tjej, en helt vanlig tonårstjej med vänner inklusive en bästa vän. 
Hon har en familj, en mamma, en styv-pappa och en äldre bror. Tillsammans med sin familj bor hon i Detroit, Michigans största stad. Långt västerut i Kalifornien bor en inte så normal kille, Liam Johansen. Liam Johansen är en ensam college kille på 19 år men endast ett fåtal vänner och med sin lilla syster. Skye & Liam träffas på Tumblr, där Liam uttrycker sina åsikter om livet och en massa annat. 
Dessa två får snabbt upp en vänskap, och snart blir det något mer. 

Ända problemet är att de bor flera mil ifrån varandra, Kommer de klara av att vara vänner utan att kunna träffas?


Well, there you have it peps. 


I SHALL GO NOW, 1 VECKA OCH 3 DAGAR KVAR. JAG LÄNGTAR SOM FAN.

TACK OCH HEJ, SJÖGURKEPASTEJ. 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Bente Karlsson - 31 augusti 2013 19:31

Som ni ser, så har jag bytt bloggportal. Headern skriker ut min nya blogg.    VI SES PÅ ANDRA SIDAN, SJÖGURKOR. ~   Lör 31 Augusti 2013  ...

Av Bente Karlsson - 30 augusti 2013 17:02

Haj! Idag så har jag varit i skolan. Det var ju inte kul. Men något som är kul är bio. ;) jag ska på bio med Sofia, Julia och Lisa och kolla på 1D3D This Is Us. Jaaaaag kommer fangirla som en idiot.    Jag SKA dessutom byta bloggportal till blogg...

Av Bente Karlsson - 29 augusti 2013 16:46


Hej Sjögurkor! =D  Jag hatar skolan, och jag ska skriva en sida om Köttbullen Ingemar som åker på äventyr i kroppen. Det kan ju bli kul.. eller?ANYWAY IDAG, SÅ FYLLER DADDY DIRECTION ÅR. :OOOO  Han är inte någon tonåring längre, idag är han vux...

Av Bente Karlsson - 25 augusti 2013 19:14

Den här låten är så sjukt ap-bra! Det beskriver så många liv, och det beskriver mig ibland när jag inte orkar med något eller om något speciellt har hänt. Det passar in så sjukt bra att det inte är klokt, ni borde ge den en chans, lyssna på den och t...

Av Bente Karlsson - 13 augusti 2013 11:36

Hej sjögurkor. FÖRLÅÅÅÅÅT för att jag har varit så dålig på att blogga. Men det har hänt lite saker och så. eller asså, egentligen inte, men saken är den. Att min dator har haft pms i tre månader eller något och styrplattan suger och vill inte ...

Twitter

Instagram

Mina senaste bilder på Instagram, se till att följa mig!

Senaste Inläggen

Bloggpartner

Arkiv

Tidigare år

Muspekare gjord av

http://1dcursors.tumblr.com/signs#1d

Translate my blog!


Ovido - Quiz & Flashcards