bentekarlsson

Direktlänk till inlägg 13 april 2012

Pasion for Fashion

Av Bente Karlsson - 13 april 2012 16:57

Hehe, vet ni vad jag har gjort idag?

..........

Shoppat, igen. OLIKT MIG KAN JAG SÄGA!

Jo men, egentligen skulle jag bara följa med Sofia, för hon skulle köpa en blå kavaj som hon inte hittade. :(

Tycker att det var synd. 

Anyways, och så såg jag en sjukt fin tröja med en örn på! Den kostade 199 :- , och jag hade 150 .. 

Så jag ställde mig och flirtade med han som stod i kassan!

Nä men,

Jag ringde morsan och frågade om hon kunde lägga till 49 :- .. Och hon sa ja!

Så jag & sofia vandrade bort till spårvagnarna och mötte min mamma, hon sträckte fram en 500 lapp .. 

haha, egentligen har mamma inte råd, och jag skulle bara handla för 49 :- för den 500 lappen.

men sen när vi är inne på cubus, hittar Sofia en jätte söt vit spets-klänning.

" Ååh! Kan inte du prova den? den kostar bara 99 ! " 

" Ja, jo, okej då. "

Så jag provade den, OCH DEN VAR JÄTTE SÖT!

Messade mamma och frågade ifall jag fick köpa den, och det fick jag .. :)

Men sen när vi kom fram till kassan kostade den tydligen 299 :- .. -.- 

Aja, tänkte jag. Jag fick handla upp hela 500 lappen sa morsan nyss, då köper jag den! 

Så nu har jag en skolavslutningsklänning, och ett linne till Felicias tjej-middag imorgon! :) 

Köpte ett jätte sött halsband, ( en klocka, silvrig. ) och tre par ringar för 50 :- :)

OCH nu sitter jag här, seriöst.

Jag älskar min mamma mest utav allt, hon är verkligen min hjälte.

( gud vad det lät töntigt, men ändå. ) LOVEUSOMUCHMUUMMYY!!!


Bjuder på gamla bilder på mig, då jag hade långt hår !

Fan, vill ha det igen. :( 

   

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Bente Karlsson - 31 augusti 2013 19:31

Som ni ser, så har jag bytt bloggportal. Headern skriker ut min nya blogg.    VI SES PÅ ANDRA SIDAN, SJÖGURKOR. ~   Lör 31 Augusti 2013  ...

Av Bente Karlsson - 30 augusti 2013 17:02

Haj! Idag så har jag varit i skolan. Det var ju inte kul. Men något som är kul är bio. ;) jag ska på bio med Sofia, Julia och Lisa och kolla på 1D3D This Is Us. Jaaaaag kommer fangirla som en idiot.    Jag SKA dessutom byta bloggportal till blogg...

Av Bente Karlsson - 29 augusti 2013 16:46


Hej Sjögurkor! =D  Jag hatar skolan, och jag ska skriva en sida om Köttbullen Ingemar som åker på äventyr i kroppen. Det kan ju bli kul.. eller?ANYWAY IDAG, SÅ FYLLER DADDY DIRECTION ÅR. :OOOO  Han är inte någon tonåring längre, idag är han vux...

Av Bente Karlsson - 25 augusti 2013 19:14

Den här låten är så sjukt ap-bra! Det beskriver så många liv, och det beskriver mig ibland när jag inte orkar med något eller om något speciellt har hänt. Det passar in så sjukt bra att det inte är klokt, ni borde ge den en chans, lyssna på den och t...

Av Bente Karlsson - 13 augusti 2013 11:36

Hej sjögurkor. FÖRLÅÅÅÅÅT för att jag har varit så dålig på att blogga. Men det har hänt lite saker och så. eller asså, egentligen inte, men saken är den. Att min dator har haft pms i tre månader eller något och styrplattan suger och vill inte ...

Twitter

Instagram

Mina senaste bilder på Instagram, se till att följa mig!

Senaste Inläggen

Bloggpartner

Arkiv

Muspekare gjord av

http://1dcursors.tumblr.com/signs#1d

Translate my blog!


Ovido - Quiz & Flashcards