bentekarlsson

Alla inlägg under juni 2012

Av Bente Karlsson - 10 juni 2012 23:10

Hej bloggen.

Sofia ville att jag skulle blogga, men jag är ond, så jag gör det nu när hon inte är online. (håhåhåhåh)

anyways.

Har inte gjort ett piss idag. latat mig, ( som alltid. )

Imorgon är det fotbollsturnering.

Vi kommer äga ut er. lololol, nä. 

vi kommer suga. / kanske? =) 

Imorgon är det även genrep till skolavslutningen, förhoppningsvis går det fort. men skitsamma ifall det inte gör det.

orkar inte bry mig.


Kanske tar lite bilder imorgon.


PÅ tisdag är det klassens dag, HURRA!

Men ingen har en aning om vad vi ska göra då.

It's gunna bi a surprajs, håhå


På onsdag, så är det typ, rensa o skit dag. vet inte vad som händer mer på onsdag.


- PÅ torsdag 15:30 = SKOLAVSLUTNING, HURRA!!!!!!! :DDDD

vi ska spela en jätte kulig och bra låt. 

ahha, - vi kommer faila.

Vi har typ inte repat, och jag kan inte - o-stämman.

lol. 

jajaj, puss på er bajskorvar och sov gott nu, era turkar på burkar.

Av Bente Karlsson - 7 juni 2012 20:22





                   

Av Bente Karlsson - 6 juni 2012 11:18

Heeej bloggen.

Vaknade vid nio, och har suttit här sen dess.

Vad gör ni denna dag? Eller vad ska ni göra? - Med tanke på att det är nationaldagen. :) 

Grattis Sverige, eller något.

Idag ska jag, felicia, sofia, rebecca & albin grilla. Göttans.

Sitta och spela gitarr vid sjön och dricka shooooots, dricka ciiiddeeer, aaaaah... 

nä men, fantacolaochsprite ska vi dricka. :3 

äta vet jag inte riktigt, sallad & spett iaf. nomnom


Btw, så har Nadia tipsat mig om bullet for my valentine - alone. 

RIKTIGT BRA!

Har börjat lyssna på flera låtar utav bfmv. 

Kommer ta massa bilder från dagen, och om någon annan knäpper bilder får jag sno bilderna från dom.

HIhi, hejdå. 

Av Bente Karlsson - 2 juni 2012 20:16

Hej på er alla små sjö-gurkor.

Jag har fått tillbaka min mac-dator , och det var längesen jag bloggade.

Har inte hänt så mycket i och för sig, förutom att vi hade konsert i skolan.

Där visade vi våra filmer som vi spelade in för ett tag sen, och jag fick ersätta personer i två filmer.

Min EGNA grupps film visades inte, den sög för mycket och man skulle fatta nada.

Anyways, I sofia, rebecca och albins grupp spelade jag detektiv, sjukt kul hade vi när vi spelade in den.

På kvibergskyrkogård, lol.

Såg ett sjuuuuukt läskigt träd som jag ska lägga upp bild på. 

filmen blev en stumfilm.


På måndag börjar kör-turnén , och håller på tills på torsdag med uppehåll på onsdag, då det är nationaldag.

PÅ nationaldagen ska jag, felicia, sofia, rebecca och albin grilla. Vet inte om det blir någon mer. (?)

kommer bli mysigt.

Vad gör ni denna tråkiga lördag?

Själv lyssnar jag på musik. 

         

Dessutom var vi på en mässa med skolan som vi deltog i.

Vi fick orangea t-shirtar.

På bilden med den där konstiga gubben, - det är han i myrorna i brallan. lolololol.   

Twitter

Instagram

Mina senaste bilder på Instagram, se till att följa mig!

Senaste Inläggen

Bloggpartner

Arkiv

Tidigare år

Muspekare gjord av

http://1dcursors.tumblr.com/signs#1d

Translate my blog!


Ovido - Quiz & Flashcards