bentekarlsson

Direktlänk till inlägg 9 mars 2013

F*CK THIS SHIT

Av Bente Karlsson - 9 mars 2013 21:58

Nu ska jag skriva något jag stör mig som inne helvete på och jag skiter i om människan ser det här.

Jag har facebook. ( som alla antagligen vet. ) 
Men iaf, och där skrev jag en status, som led typ " ahjo, vi kommer skämma ut oss i esc. " och skrev senare kommentarer som " FAN, NEJ. VARFÖR ROBIN DÖ. " och då blev en tjej jätte sur på mig och skrev att jag skulle skärpa mig & hon trodde att jag önskade robin döden. men vadfan?! De som hänger runt om mig och brukar hänga med mig vet att jag i princip typ, alltid & varje dag kommenterar något med  " dö " och är 100 % oseriös. hade jag menat det hade jag verkligen fått det att se ut som om jag menat det. Men den här tjejen tog illa upp som fan och jag pallar fan inte. Hon har förstört min kväll och sitter och skakar för att jag är så jävla arg.
Det här är egentligen LÖJLIGT att bli sur över, men nu är jag det. 

skrev jag att jag stör mig så jävla mycket på såna människor som tar ALLTING 100 % seriöst osv. seriöst. ... dö.    


 
 
Ingen bild

en person du känner :)

9 mars 2013 22:29

asså palla hata Robin ge honom en fucking chans han e fan bra och håller med tjejen vem fan ger dig rätten att önska att nån ska dö skämt elr inte... VÄX UPP BENTE ! SLUTA HATA GE FOLK CHANSER.

 
Ingen bild

Bente

9 mars 2013 22:36

Palla vara anonym. haha, coward.
Vadå ge honom en chans? jag tycker inte att han var bra. han är säkert en bra människa, men vadfan, jag tycker inte om hans musik. omg. och vadå väx upp? Det är väl fan du som ska växa upp och stå för din åsikt och för vem du är. shit.

 
Ingen bild

en person du känner :)

9 mars 2013 22:41

awwww du e sur tänker it kommentar för du kmr fortfarande va dumma du, man borde tänka på vad man säger även om man it menar att nån ska dö så borde man tänka på hur personen man säger de till kmr må SKULLE DU GILLA DE OM NÅN SA ATT DU SKULLE DÖ? NEJ SÅ STFU TÄÄÄNK PÅ VAD DU SÄGER tkr du e en coward som säger till nån att dö. Tänker it skriva mer för att ja e för bra för din blogg hahahaha

 
Ingen bild

Bente

9 mars 2013 22:44

1. Ja, jag var sur. för tillfället pallar jag inte bry mig om vad du, eller någon annan tycker.
2. Om du tycker att jag är dum, so fine. det är vad DU tycker.
3. Jag skrev inte ens " DÖ " riktat mot Robin, jag skrev det om hela situation för att jag inte hejade på Robin.
4. Om någon sa åt mig att dö skulle jag garvat, det är en person och han hade inte brytt sig ett skit om vad jag tycker. och jag bryr mig inte om han gör det eller inte eller vad du tycker.
5. är jag en fegis för att jag säger åt någon att dö? som sagt, läs punkt tre igen.
6. för bra för min blogg? right. om det får dig att sova om nätterna anonyma bitch. <3

Puss :*****

 
Mickaela

Mickaela

16 mars 2013 19:09

Vill du vara så vänlig och ta bort det här inlägget? Inser du inte hur patetiskt det är att du hänger ut mig på internet? Snälla du, väx upp lite och sluta dra ut våra bråk på din blogg. Du blir inte "bättre" eller "mognare" för att du lägger ut våra konversationer på Facebook på internet. Sluta vara patetisk och gör oss båda en tjänst. Ta bort inlägget.

http://mixxi.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Bente Karlsson - 31 augusti 2013 19:31

Som ni ser, så har jag bytt bloggportal. Headern skriker ut min nya blogg.    VI SES PÅ ANDRA SIDAN, SJÖGURKOR. ~   Lör 31 Augusti 2013  ...

Av Bente Karlsson - 30 augusti 2013 17:02

Haj! Idag så har jag varit i skolan. Det var ju inte kul. Men något som är kul är bio. ;) jag ska på bio med Sofia, Julia och Lisa och kolla på 1D3D This Is Us. Jaaaaag kommer fangirla som en idiot.    Jag SKA dessutom byta bloggportal till blogg...

Av Bente Karlsson - 29 augusti 2013 16:46


Hej Sjögurkor! =D  Jag hatar skolan, och jag ska skriva en sida om Köttbullen Ingemar som åker på äventyr i kroppen. Det kan ju bli kul.. eller?ANYWAY IDAG, SÅ FYLLER DADDY DIRECTION ÅR. :OOOO  Han är inte någon tonåring längre, idag är han vux...

Av Bente Karlsson - 25 augusti 2013 19:14

Den här låten är så sjukt ap-bra! Det beskriver så många liv, och det beskriver mig ibland när jag inte orkar med något eller om något speciellt har hänt. Det passar in så sjukt bra att det inte är klokt, ni borde ge den en chans, lyssna på den och t...

Av Bente Karlsson - 13 augusti 2013 11:36

Hej sjögurkor. FÖRLÅÅÅÅÅT för att jag har varit så dålig på att blogga. Men det har hänt lite saker och så. eller asså, egentligen inte, men saken är den. Att min dator har haft pms i tre månader eller något och styrplattan suger och vill inte ...

Twitter

Instagram

Mina senaste bilder på Instagram, se till att följa mig!

Senaste Inläggen

Bloggpartner

Arkiv

Muspekare gjord av

http://1dcursors.tumblr.com/signs#1d

Translate my blog!


Ovido - Quiz & Flashcards