bentekarlsson

Alla inlägg under augusti 2012

Av Bente Karlsson - 10 augusti 2012 22:57

Heeej på alla små krabbor som är ute på nätet och surfar.

( haha, dör. har så dålig humor. ) , - nä. men är för det mesta trött som fan.

Har knappt fått sova på två veckor.

Varför?

Jo, dels för att en jävla kreta-båt har kommit och gått mitt i natten och tutat som en idiot, vilket man hör extremt tydligt.

Och sedan, för att sängarna är hur jävla hårda som helst. inte klokt, shit .. 

kastade mig i min säng när jag kom hem idag. haha.

Har för tillfället jetlag och är sjukt trött.


Btw, älskar tempraturen i Sverige. klaga inte på den, seriöst. 

Ni skulle aldrig någonsin be om 46 grader i skuggan. fatta då vad det är i solen. 50-60 grader.

Nej tack.


Kreta är ingenting att ha, Just sayin'.

Nu ska jag dessutom bjuda på ego-pics. Morsan har tagit lite bilder på sin mobil som jag ska föra över någon dag.. - Dels bilder på mig .. om de blev bra, lägger jag ut dom. annars kan ni känna er blåsta.

för tillfället får ni bara ego-pics.

- Mobba mig inte för min kines-gula färg, jag lyckas typ, aldrig bli brun. fml

                     

Btw, har ni upptäckt att jag inte har smink på några bilder?

Just for you. (; 

Av Bente Karlsson - 10 augusti 2012 22:16

                                                                       

Twitter

Instagram

Mina senaste bilder på Instagram, se till att följa mig!

Senaste Inläggen

Bloggpartner

Arkiv

Tidigare år

Muspekare gjord av

http://1dcursors.tumblr.com/signs#1d

Translate my blog!


Ovido - Quiz & Flashcards