bentekarlsson

Direktlänk till inlägg 25 augusti 2012

WHICH SEAT CAN I TAKE?

Av Bente Karlsson - 25 augusti 2012 16:31

Tja, alla flickor och pojkar. 
Idag, har jag i stort sett varit lat. 
Har precis gjort mig i ordning för att möta morsan och åka bil. HIHIHI ÄLSKAR ATT ÅKA BIL. 
Morsan har fått låna min morbrors bil i en månad, då han är på semester. ^^

- Vi hade bil förut, men inte längre. 

Igår, Gjorde jag läxor. Engelska & Matte. Lätta läxor. 
För tillfället är skolan helt okej, bara det att dagarna är långa, och att NO-Läraren kommer ge mig F i betyg.. 
Varför? :

Jo, hon är från.. ungern.. eller vad det nu var, och hon kan inte snacka korrekt svenska, då förstår klassen ingenting. Liksom .. ; " Om du skratah, du drika vaten. " man ba; ok .. 
Så jag är deprimerad över att få skit betyg i NO, när jag hade bra omdömme förra året. 

Hade jag fått betyg förra året hade jag fått ett B, vilket hade varit i stort sett, En DRÖM. 
Men då hade vi en annan lärare.. så att.. ja.. fuck my life. 
Sedan har vi en ny hemkunskaps lärare som för en gångsskull inte är en grinig kärring. En kille på 25-35 år. Hurra! 
Tänkte bjuda på en bild, för att jag inte har någon annan. 
Och så ser jag ut för tillfället, förutom att jag har satt upp mitt hår..

BAI BAI. 

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Bente Karlsson - 31 augusti 2013 19:31

Som ni ser, så har jag bytt bloggportal. Headern skriker ut min nya blogg.    VI SES PÅ ANDRA SIDAN, SJÖGURKOR. ~   Lör 31 Augusti 2013  ...

Av Bente Karlsson - 30 augusti 2013 17:02

Haj! Idag så har jag varit i skolan. Det var ju inte kul. Men något som är kul är bio. ;) jag ska på bio med Sofia, Julia och Lisa och kolla på 1D3D This Is Us. Jaaaaag kommer fangirla som en idiot.    Jag SKA dessutom byta bloggportal till blogg...

Av Bente Karlsson - 29 augusti 2013 16:46


Hej Sjögurkor! =D  Jag hatar skolan, och jag ska skriva en sida om Köttbullen Ingemar som åker på äventyr i kroppen. Det kan ju bli kul.. eller?ANYWAY IDAG, SÅ FYLLER DADDY DIRECTION ÅR. :OOOO  Han är inte någon tonåring längre, idag är han vux...

Av Bente Karlsson - 25 augusti 2013 19:14

Den här låten är så sjukt ap-bra! Det beskriver så många liv, och det beskriver mig ibland när jag inte orkar med något eller om något speciellt har hänt. Det passar in så sjukt bra att det inte är klokt, ni borde ge den en chans, lyssna på den och t...

Av Bente Karlsson - 13 augusti 2013 11:36

Hej sjögurkor. FÖRLÅÅÅÅÅT för att jag har varit så dålig på att blogga. Men det har hänt lite saker och så. eller asså, egentligen inte, men saken är den. Att min dator har haft pms i tre månader eller något och styrplattan suger och vill inte ...

Twitter

Instagram

Mina senaste bilder på Instagram, se till att följa mig!

Senaste Inläggen

Bloggpartner

Arkiv

Muspekare gjord av

http://1dcursors.tumblr.com/signs#1d

Translate my blog!


Ovido - Quiz & Flashcards