bentekarlsson

Direktlänk till inlägg 20 augusti 2012

RUN RUN RUNAWAY, RUNAWAY BABY

Av Bente Karlsson - 20 augusti 2012 15:23

okok, jag är random nu. men jag måste bara få, jag vet inte. skriva av mig.. eller något, inte riktigt skriva av mig, men skitsamma. ta det som ni vill. O_O

 
Jag är inget fan av Demi, Har aldrig varit, och kommer nog aldrig bli heller.
Idag, fyller Demi år, och idag på twitter, hade någon idiot startat trenden " #HappyBirthdayFatWhore " , För det första, är Demi inte fet. För det andra, Vilken människa, över huvudtaget kan sakna så mycket respekt
Demi har gått igenom mycket, och det visste jag inte innan. 
Demi blev mobbad som liten, och hennes pappa hade hon ingen kontakt med. - Demi blev så mobbad att dom skaffade henne en privat-lärare. Under tiden skärde hon sig. 
Efter att jag fick reda på det som står ovanför, så har jag börjat respektera Demi så, så, så, såmycket. Jag kan inte föreställa mig hur hon har kunnat ha det. Demi är en utav de starkaste personer jag hört talats om. 
 
Man startar fan inte en trend på twitter som kan göra en person ledsen. 
Hennes musik är faktiskt fantastisk, och jag kan säga er, att 
Efter att jag läst vad hon har gått igenom, så har jag inte ogillat en enda sång som hon skrivit, som jag lyssnat på. 
 
Grattis på födelsedagen Demi. (=
 
weird som jag är, men ja. You'll have to live with it. 
Ber er, Lyssna på ; Demi lovato - Unbroken & Give your heart a break & Lightweight. 
Sjukt bra. 
 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Bente Karlsson - 31 augusti 2013 19:31

Som ni ser, så har jag bytt bloggportal. Headern skriker ut min nya blogg.    VI SES PÅ ANDRA SIDAN, SJÖGURKOR. ~   Lör 31 Augusti 2013  ...

Av Bente Karlsson - 30 augusti 2013 17:02

Haj! Idag så har jag varit i skolan. Det var ju inte kul. Men något som är kul är bio. ;) jag ska på bio med Sofia, Julia och Lisa och kolla på 1D3D This Is Us. Jaaaaag kommer fangirla som en idiot.    Jag SKA dessutom byta bloggportal till blogg...

Av Bente Karlsson - 29 augusti 2013 16:46


Hej Sjögurkor! =D  Jag hatar skolan, och jag ska skriva en sida om Köttbullen Ingemar som åker på äventyr i kroppen. Det kan ju bli kul.. eller?ANYWAY IDAG, SÅ FYLLER DADDY DIRECTION ÅR. :OOOO  Han är inte någon tonåring längre, idag är han vux...

Av Bente Karlsson - 25 augusti 2013 19:14

Den här låten är så sjukt ap-bra! Det beskriver så många liv, och det beskriver mig ibland när jag inte orkar med något eller om något speciellt har hänt. Det passar in så sjukt bra att det inte är klokt, ni borde ge den en chans, lyssna på den och t...

Av Bente Karlsson - 13 augusti 2013 11:36

Hej sjögurkor. FÖRLÅÅÅÅÅT för att jag har varit så dålig på att blogga. Men det har hänt lite saker och så. eller asså, egentligen inte, men saken är den. Att min dator har haft pms i tre månader eller något och styrplattan suger och vill inte ...

Twitter

Instagram

Mina senaste bilder på Instagram, se till att följa mig!

Senaste Inläggen

Bloggpartner

Arkiv

Muspekare gjord av

http://1dcursors.tumblr.com/signs#1d

Translate my blog!


Ovido - Quiz & Flashcards